Jom Follow (",)

Wednesday 1 July 2015

Haiwan Jinak

Saya jual Simkad Tune Talk Tone Excel (TTTE) &
Air garam mineral CMD..
Jom beli dengan saya - Agen Sah MYPRK1080314
pm/wassup/telegram/sms 0125303167


Hari nie sharing lembaran kerja Haiwan Jinak untuk kegunaan anak didik.. Udah terlewat sharing. Semoga bermanfaat.. Jika berminat, download & print sendiri.. Bagi yang bukan cikgu, boleh juga jadikan lembaran kerja ini sebagai latih tubi utk anak2 kecil di rumah.. Terlebih terkurang minta halal ye..

      

   

   

   

   

   

   

13 comments:

  1. terima kasih cikgu,saya guna lembaran kerja cikgu untuk anak murid saya ya.

    ReplyDelete
  2. Saya minta izin ye cikgu 💕

    ReplyDelete
  3. salam,saya nk minta izin utk guna lembaran kerja ni utk anak murid saya,terima kasih

    ReplyDelete
  4. Saya mintak izin guna lembaran ni utk anak2 saya yer cikgu

    ReplyDelete
  5. terima kasih..izinkan saya ambil untuk anak2 tabika saya ya.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih cikgu..mohon izin sy gunakan u tuk anak2 tabika sy

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..terima kasih atas perkongsian.. selamat maju jaya..

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Mohon izin Guna yaa

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum.
    saya pun mintaizin guna ya

    ReplyDelete
  10. ASSALAMUALAIKUM..SAYA MINTA IZIN GUNA YE.TQ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts