Jom Follow (",)

Sunday 9 October 2016

Pekerjaan Tidak Beruniform

Nie ada sedikit lembaran kerja Pekerjaan Tidak Beruniform dari Saya.. Nampak macam sama  je setiap masa kan? Saya buat apa yang senang & mudah untuk capai objektif pembelajaran saya untuk anak2 murid saya.. Rasa sesuai, amik.. Rasa tak sesuai, tak yah nak kondem sangat.. Huhuhu..
Semoga bermanfaat.. Happy sharing..

AMARAN:
Tidak dibenarkan sama sekali menjual semula bahan2 samada free ataupun tidak dan dihardcopykan dengan tujuan mengaut keuntungan atas usaha org lain.. Harap maklum..

Saya jual Simkad Tune Talk Tone Excel (TTTE) &
Air garam mineral CMD..

Jomlah beli dengan saya - Agen Sah MYPRK1080314
Jom sama2 sihat..
Siapa yang nak try CMD..?
pm/wassup/telegram/sms 0125303167

Jgn lupa like my pages
https://www.facebook.com/pages/Fieza-Family/422291034524492

   

    

    

    

    

1 comment:

  1. Assalamualaikum..
    Cikgu, sy mohon share yer 1 2 lembaran kerja ni yer..
    terima kasih atas perkongsian..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts